skoogen

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Ett år närmare pension

Av Tina Skooh - 27 juni 2011 14:30

Nu är "min" dag slut sedan ett par dagar tillbaks. Måste säga att jag har fina och omtänksamma nära och kära! För att avklara presentdelen så fick jag en kabinväska av märket Guess (finns det något bättre väskmärke, eh neeej! inte för meeeej!), x antal bikinis (jättenödvändigt!) och en jumpsuit, från den närmsta familjen jag bor med. Utöver det en klänning, toning-gympadojjor (min snälla syster har kånkat från staterna) halsband, biopresentkort och en vinare. Väldigt bra presenter! Firade med underbar lunch från yngsta dotter (laxtallrik med diverse skrämmande nyttiga tillbehör) och på kvällen grillat och rosé. Och i det här lilla gänget är det alltid trevligt, mycket snack och högt i tak. Tongångarna blir bitvis höga men ingen lackar ur eller torkar tårar haha! Mycket trevligt och med 20-30 tal hälsningar på facebook känner jag mig allt annat än bortglömd!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Skooh - 21 juni 2011 16:38

Ja midsommar alltså! Med risk för att överdriva och lida av dåligt minne så vill jag påstå att midsommar är årets skakigaste helg, vädermässigt sett. Det är alltid regnigt (jo det ÄR roligare att överdriva med alltid och aldrig) och det speciellt eft...

Av Tina Skooh - 17 juni 2011 08:56


Jag tar lite tillbaks min tidigare kommentar om att jag inte ska blogga. Det finns inget roligare än att skriva! Sen om det finns ett merintresse för andra att läsa det man skriver är väl en annan femma förstås. Har genom åren skrivit en form av dagb...

Av Tina Skooh - 16 juni 2011 17:47

Jahaja. Jag tror inte det är meningen att jag ska ägna mig åt det här. Blogga alltså. För jag är mamma till 4 (2 bio och 2 bonus) och kvinna på 40+. Och det räcker med att skriva ett plustecken även om jag snart fyller år och fyller på ålderskvoten. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards